Melosum34 Premsems iPhone modellerine bak derim 20 bin limitin varsa 12 bakabilirsin 11 bakabilirsin ☺️
rosatue Premsems Ben iPhone 12 kullanmadım ama iPhone 7yi ilk çıktığında alıp 7 sene sorunsuz kullanıp geçtiğimiz senelerde değiştirdim. Öncesinde en iyi samsungları da kullanmışlığım var. iOS işletim sisteminden şaşmam. Hiçbir android uzun yıllar o kadar stabil çalışamaz. Easy cep telefonları güzelce yeniliyor. Bütçeniz 2. El o platform üzerinden iPhone 12ye yetiyor. Yerinizde olsam öyle yaparım ya da biraz daha biriktirip üst model zorlarım. Ve ayrıca karşı değilseniz yurtdışı cihaz da düşünebilirsiniz.
Melosum34 Premsems evet ikinci el almıştım ama satıp 11 aldım sıfır benimkinin ekranı kırıldığı için sattım
[silindi] Redmi bakabilirsin, ben note 12 pro 5g kullanıyorum. Eşime 2 gün önce note 13 pro plus aldım. Kameralar gayet iyi
Premsems [silindi] benim bu telefonum redmi bir yıl olmadan ekran sorunları yaşadım o yüzden redmi istemiyorum
Gizem1504 Premsems 50 mp gayet net çekiyor ön kamerada 32 mp yapay zeka özelliğide var portre modu çok iyi bnce
Birbebekikiyetiskin Premsems bende redmi note 9 var kamerası gayet güzel memnunum 5 yıldır kullanıyorum hiç tamire gitmedi birinci kattan aşağı düştü bana mısın demedi 😂 bende bu sene değiştireceğim iPhone 14 veya 13 düşünüyorum bakalım nasip ama genel olarak redmiler çok sağlam telefonlar oluyor
Booksandcats Premsems 16bin falandı sanırım teknosadan almıştık ama internette trendyolda falan daha uygundur muhtemelen
Mejsa Premsems iphone 11 tavsiye etmem o artık hurdaya çıktı sayılır çünkü güncelleme almıyor dedikleri gibi 12ye yetiyorsa paranız 12 alın androidler çabuk ölüyor o yüzden bilmiyorum ben tercih etmiyorum 2018 de 7 plus almıştım hala bu haftaya kadar onu kullanıyordum bir defa sadece batarya değiştirdim hala canavar gibiydi 6 sene çok rahat kullandım batarya da ben aktif oyun oynuyordum baya 12-13 saat bir dönem o yüzden öldü yani kamerası da hala çoğu telefonu harcardı yani o yüzden ios kalp
Evrimnbe Premsems 27 yaşındayım 17yaşından beri iphone kullanıyorum. İphone 6yla başladım sonra 6s plus daha sonra 8 plus daha sonra x ve şuan da artık 11 kullanıyorum eşimde 15 kullanıyor ve aşırı memnunuz iphone kalitesinden şaşmayın. Eğer bütçeniz 12ye yetiyorsa 12 alın 11 artık model olarak eskide kaldı bende yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Yıllarca taş gibi kullanıyosun androidler yavaşlıyor şöyle diyim annem de iphone kullanıyordu sonra bozuldu fiyatları yüksek diye iphone alamadık gitti kendine android bi telefon aldı 3 ay da pişman oldu iphona alışınca bunun hızı yavaş geldi dedi ben 11 alınca x ona verdim ve yıllardır hala taş gibi kullanıyor 6 bine almıştım x şuan satsam 8 bin tl ediyor 11 de aynı şekilde 11e almıştım şuan satsam 11 bine alıyolar iphonenun 2.eli bile para ediyor biz genelde satıp üzerine ekleyip alıyoruz 2.el temiz iphone bile alsanız kullanırsınız