Liddle_mom ben Azerbaycanlıyım , tam olarak sizde nasıl söylüyorlar bilmiyorum amma intertden araşdrdım boyle yazıyo (bebeğin anne ile arasındaki ilişkiyi sağlayan plasentanın, bebeğin önde gelen kısmından daha aşağıda yani servikse daha yakın olmasıdır)