atlasinannesi_ Dilekzamn kan verdiyseniz o zaman sıkıntı yok ben testi tekrarlayın demiştim. Kan verdiyseniz kanın artmasını bekleyin. Ama hemen değil insana yavaş artiyormus gibi geliyor. 3-4 gün sonra tekrardan kan verin
Dilekzamn Dmrumrnns hayır 9 gün öncede bir test yapmıştım onda daha silikti bugün yaptım idrarı görseldeki kan verdim şimdi 2.72 çıktı oda
vilanelle Nzl_1999 kanda çıkmama ihtimali var mı? Benim kan 0 çıktı bugün ama hala adet olmadım ve nedense belirtilerim var gibi geliyor
Dilekzamn vilanelle vallahi genelde olmuyor ama benim geçen ay 1.20 çıkmıştı adet oldum sonra işte bu ay akşam yaptırdım 2.72 çıktı