Merhaba ben 9 kasımda gittiğimde ultrasonda 5+1 günlük çıkmıştı. Dört gün sonra tekrar çağırdı 5+5 olması gerekirken 5+3 çıktı. Doktor endişe etme dedi ama ben stres yapmiyim diye öyle dedi gibi hissettim. Böyle bir şey yaşayan var mı güzel gider inşallah herşey. 21 ekimde 5. Gün embriyo transferi olmuştum