Zebz Merhabalar ikili tarama testinde sonuçlar normal çıkmıştı haftaya üçlü tarama testi haftası olacağını söyledi doktorum Sizler üçlü tarama yaptırdınız mı, hekimleriniz bu konuda nasıl bir yönlendirme yaptı
senamom_ Zebz ben ikili testi yaptırdım çok şükür temiz geldi doktorumda ikili testin sonuçları iyi geldi üçlüye gerek yok dedi yaptırmadık
B_eril B_eril ikilide yaştan dolayı risk olduğunu söyledi doktorum sonrasında fetal dna yaptırdım temiz geldi sonrasında üçlü de yaptırdım
Liddle_mom B_eril yabenim hic bir risk cikmadi ama doktorum yinede yapalim dedi nasil bisey ikili gibi mi?
Liddle_mom B_eril ya ben yarin 15. Haftaya giricemde sirt ustu uzandigimda her zaman degil tabi nadir zamanlarda karnimin belirli bolgesinde yumurta gibi cikinti oluyo bebisimin orda oldugunu dusunuyorum oyle zamanlarda sendede hic oldumu?
B_eril Liddle_mom bazen benimde oluyor sertleşiyor o bölge ama ben sırt üstü yatmamaya çalışıyorum mümkün olduğunca