Liddle_mom Sizinde sirt ustu uzandiginizda bazen bebeginiz bir yerde toplanip yumurta gibi cikiyomu?🤣
Rlemlelde Liddle_mom 14+4 teyit ikinci gebeliğim ama hala hissetmiyorum sadece fazla ayakta durunca kasıklarıma ağrı giriyor
queenanne1 Liddle_mom 14 haftalık mısınız? ben 14+2 yim göbeğim büyük sadece bebeğin hareketini vs. hissetmiyorum zaten bu haftalarda hissedilmiyormuş🥲
laram7 Ben 17-18hafta şuan bende de aynı şeyler başladı ve devam ediyor senin haftalarda, kafam karışyor kasılma mı bu yaaa..
laram7 @Liddle_mom benim ikinci gebelik ama ilkinde hiç sancı yaşamadım bunda sürekli bir baskı var gibi anlam veremiyorum
Liddle_mom laram7 vallaha soruyorum herkese forumda yer degistiriyo surekli hep ayni yerde olmuyo o cikiklik bide her zaman olmuyo iki gundur olmaya basladi sadece sabah uyaninca oluyo
laram7 @Liddle_mom ben yaşamadım açıkçası bi öncekinde çok geriliyorum oldukça magnezyum almaya başladım sabah akşam sen ?
Liddle_mom laram7 ben suanda omega 3 kullaniyom folik asitle basladim ilk simdi doktorum bunu kullan dedi sonra baska destekleyiciye gecicez
Liddle_mom queenanne1 soyle bende hissetmiyorum 2 gun sonra 15 olucam sadece sirt ustu yattigimda cok nadir zamanlarda yumurta gibi belli ediyo kendini zayif oldugumdan kaynakli sanirim