B_eril Arkadaşlar üçlü tarama sonucum hakkında yorum yapabilirmisiniz doktor kont daha var çok stresliyim
B_eril Nessee34 evet yaptırmıştım yaştan dolayı risk olduğunu söyledi doktorum ardından fetal dna yaptırdım temiz geldi çok şükür ama doktorum anlamadığım bi şekilde üçlüyüde yaptırmak istedi
acelyaprak B_eril fetal yaptırmışsınız zaten o doğruluk payı en yüksek test bidaha neden üçlü isteyip insanları telaşlandırıyorlar anlamıyorum gerçekten
Nessee34 B_eril anladım gebelde 2li test yapılımca 3 lü olan ıstenmıyor sızın doktorunuz ıstemıs o sebepten sordum
B_eril acelyaprak sormayın valla bende siz gibi düşünüyorum. Boşu boşuna stres yaşattırıyorlar insan ister istemez acaba doktor bişey mi gördüde üçlü istedi diye düşünmekten alamıyo kendini