5 Kasım da kanım 158 çıktı çok küçük ultrasonda görünmesi imkansız dedi doktor yarın tekrar gidicez neredeyse üstünden 10 gün geçti geçen hafta 2 3 haftalık ancadır demişti bu uygulamaya göre de 5+2 yim neye takip etcem bilmiyorum keseyi görebilir miyiz kalp atışı için erken mi 🥹