Aleynaz06 Arkadaşlar 36. Haftadayım sol kasığımda ayaktayken yürürken ara ara batma oluyor, uzandığımda oturduğumda geçiyor. Birde yürürken baskı hissediyorum sanki tuvaletim gelir gibi, normal midir?