segah06 Acil doktoru receteledi fakat çekimser kaldım. Kullanan oldu mu? 8 haftalık hamileyim. Boğaz enfeksiyonum var
Guzelanne56 segah06 eş degerını kullandım hala kullanıyorum cuma bıtecek, dıger farklı antınıyotıklerden de 3 kutu kullandım b grubu ılac zaten