Eyll_16 26 haftalığım aşırı kabızlik var sancı yapıyor artık aile hekimi bekunis diye bir ilaç verdi kullanan varmı k.d.dedim kabızlık var diye hiç oralı bile olmadı bişey de demedi bende aile hekimiyle konuştum
Srp53 Eyll_16 ben de 25 haftalığım şimdiye kadar zorlanmıyordum başladı artık. Bekunis etkili bir hap ama hamilelikte kullanılmıyor diye biliyorum duphalac kullanıyorum onun yerine bekunis ishal yapıyor çok kötü duphalac yumuşatıyor.
Emeltsb Eyll_16 bol su ve kuru kayısı tüketiyor musunuz? Her gün 2-3 kayısı yemeye dikkat ediyorum hemoroide çevirmesin diye
Mavi_rella Eyll_16 aynı haftadayız bende de gebelik şekeri çıktı benim kabızlık demir ilaçlarıyla ilgiliydi ben değiştirdim rahatladım isterseniz bi doktorunuza sorun olur mu 🌼
Eyll_16 elmacini ona söyledim oralı bile olmadı bişey yazmadı da mecbur kaldım sağlık ocağına gitmeye Google den yorumlara baktım çoğu kötü, sıkıntıli demiş 😕
Eyll_16 Emeltsb diyabetim de var ama yine de ara öğünlerde faln kayısı yemeğe çalışıyorum etki etmiyor artık Su da içiyorum
Emeltsb Eyll_16 bir kaşık zeytinyağı ya da susam da iyi geliyor kabızlığa hamilelikte zararı var mı bilmiyorum ama
Emeltsb Mavi_rella demir ilacını sabah aç karnına içince kabız kahvaltıdan 1 saat sonra da aksine tuvalete çıkartıyormuş
Mavi_rella Emeltsb ben ilacımı değiştirdim demir ilacımı öyle kabızlıktan kurtuldum o yüzden diyim dedim demir ilacı yapabilir kabızlık diye.
Iraz Eyll_16 ben dupalac kullanıyorum kadın doğum yazdı ilk gebeligimde de yazmıştı sma onda kullanmamıştım mecbur kalmadıkça bunda kullanıyorum 2-3 gündür ama 4-5 gündür lavaboya cikmadim patliycak karnım artık sancı yapıyor işe yaramıyor sanki yads çok doldugum için o kadar etki etmiyor