ozgese-s Anneler bugün insüline başlandı eczacı karından vurabilirsin dedi doktoruma sormayı unuttum siz nerden vuruyosunuz
Eyll_16 ozgese-s karnından vurulmaz ben tıp 1 diyabetim hep kullanıyorum gebelikte karından olmaz ben koldan yapıyorum bacaktan yapanda var ama doktorum ve hemşire sık sık uyarmıştı karnından olmaz diye
Gunduzanne ozgese-s hayır bende kullanıyorum karnımdan vurmamı asla istemedi. Bi gün sol bacak birgün sol kol diğer gün sağ bacak diğer gün sağ kol dedi canım karnından vurma