Gulce12 Slm kızlar 2. Gebeliğim 16 haftalık olduk bir oğlum var fetal DNA yapmıştım bugün sonuçlarımız geldi ve cinsiyette tabi çok şükür herşey yolunda ve bir kızım olacak hayırlısı ile. Sizde durumlar nedir🥰🥰