Kızlar ilk bebeğim olacak ve hassasım bu konuda açıkçası bir de kış ayına denk geliyor tam kaynanam annemler vs hiç kimse öpmesini istemiyorum abartıyormuyum bilmiyorum ve bunu kırmadan nasıl dile getirebilirim kucaklarına alıp tabiki sevip koklayabilirler ama sizler neler düşünüyorsunuz bu konuda