Kızlar merhabalar
Sata göre 22 haftalık hamileyim ama bebeğimde 18. Haftada öğrendiğim anomaliler sonucu yaklaşık 5 haftalık gelişim geriliği nedeniyle 17 haftalık hamileyim. Bebeğimde trizomi 18den şüphelenilicek 6 farklı anomali tespit edildi. Daha sonrasından bir çok doktora gösterdik ama git gide durumu kötüye gitti. Şuanda da suyu yok denecek kadar az ve doktorlar bunun mesanesinin olmamasından ya da böbreklerinin de çalışmadığından şüphelendiği için olduğunu düşünüyor. Amniyosentez yaptırdık 25 ekimde hala sonuç çıkmadı 20 güne yaklaştık neredeyse hala ön sonucumuz yok. Heyete çıkacağız sonucu bekliyoruz. Test sonuclarınız ne zaman çıktı bir de şehir hastanesinden heyet raporu alıp özelde terminasyon yaptıran var mı. Uzun oldu kusura bakmayın