E6366 Kızlar merhaba bugün sağ kasığım hafif üstü bebeğin olduğu yerde batma olup gidiyor sizlerdede yaşayan var mı bu durumu
MervEslinArden E6366 ara ara oluyor benimde başından beri 12+2 yim hep bi yerleşme ağrısıdır rahim büyüyor odur falan diye düşündüm kontrollerde sıkıntı yok şükür