Tueoku Kızlar reglim 2 gün geçti şuan karnımın içinde ağrı var ve batıyor test yapmalımıyım aşırı halsiz ve yorgunum vücudumu kaldıracak halim yok karnım da aşırı batıyor hamilelik belirtisi olabilir miiii
Tueoku Diloo54 ağlıyorum o kadar uğraştık ki en son tedavi olacaktım nerdeyse bu ay hiç beklemedim 2 kere ilişkiye girdim tutmuş 🥹🥲🥲🥲🥲Allahım sen nerelere kadirsin 😍😍😍😍😍😍😍😍
BabbyMother BabbyMother prodoctor markası günüm geçmeden bir gün önce yaptım. Şimdi iki gün gecikmem var 🥹
2Princess1Mom Tueoku 2 gün önce öğrendim bende hamile olduğumu. Sağlıcakla alalım minişleri kucağımıza inşallah 🥰
BabbyMother Tueoku sağol canım ben bugum sağlık ocağına gidip kan verdim yarın sonucu öğrenirim inşallah 🥹