Ezgisu Kızlar bebeğim 4.5 aylık bugun yine kendini göstermedi . Pipisi küçük olabilir . Erkekde olabilir kızda dedi . İkilemde kalıp ne sonuç aldınız acaba
Cemreemine Ezgisu benimki detaylida gosterdi onun disinda hala gostermiyo detaylidada doktorun ugrasmasi sonucu 2 saatin sonun da gosterdi
sumeyyezumra Dilra yapiyolar ama perinatoloji bolumu yapiyo onun icin ayri randevu alman lazim. ve cok dolu oluyo her hastanede yok egitim arastirmalarda oluyo genelde
Dilra AlyaSu hangi il ve hangi hastane canım kaç dk sürdü renkliden mi baktılar memnun kaldin mı yazarmısın biraz ben 20 haftalik oldum carsamba muayenem var ama daha detayliya girmedim
AlyaSu Deletedmom00251 yaparlar canım kontrole gidersen zaten doktor doktor gün veriyor sonra kağıtla beraber aşağıya ayrıntılıya gönderiyor
Deletedmom00251 AlyaSu ama benim devlette hiç takibim yok direk detaylı ultrasona gircem diye gidersem terslemesinler beni orda çünkü bazıları bakmyolar özele gidiyosam git orda baktır diyolarmş
AlyaSu Deletedmom00251 sende haklısın canım doktordan doktora değişiyor inşallah insan olan birine denk gelirsin
sumeyyezumra Deletedmom00251 kendi kadin dogumcun sevk yapcak sonra perinatoloji bolumune randevu alcaksin. bende özele gidiyorum normalde detayliya devlete gittim
sumeyyezumra Deletedmom00251 kendi kadin dogumcun sevk yapcak sonra perinatoloji bolumune randevu alcaksin. bende özele gidiyorum normalde detayliya devlete gittim
berjerdekikaolikalev Ya valla bende daha öğrenemedim sürekli kapalı sürekli bacaklar bbağdaş😊 Sonraki ay bakalım erkek olabilir dedi doktorum sağlıklı olsunda diyo insan ama merakta etmiyor değilim ya 😁
Damlalokum Aynı durumdayız benimkilerde göstermiyor 19+4 olduk ama hala kesin bişey yok bende 7sinde detaylıya giricem bakalım inşallah belli olur ikizlerimin cinsiyetleri büyük ihtimal kız dedi doktor ama bana
AlininAysesii 20+5, 19’a kadar kızdı ama 19’da erkek dediler, detaylıyı bekliyorum aynı durumdayım...
Deletedmom00251 sumeyyezumra iyi barı bende öyle yaparım o zaman haftamız bi gelsin de bu arada kız olursa zümra koycaz adını inşallah😍