Fetal dna sonucum 14 günün sonunda elime ulaştı oda ingilizce geldi 😂 cinsiyetin ikisindede %99 yazıyo başına gelen yorumlayabilen var mı. Doktoruma yazmak istemiyorum çünkü yarın gitçem zaten kontrole. Tamamen benim sabırsız olmamla alakalı 🤭 foto nasıl atılcağınıda bilmiyorum ki size gösteriyim 😂