benimcanimoglumm Kizlar oglum 2 yasinda baya baya içe basiyor bayadir takip ediyorum yeni yürüyor norml dediler ama 1 yasinda yurumeye basldi cokta yeni degil duzelmesi lazim sanki böyle bi durum yasayan varmi acaba götürmelimiyim bilemedim
babycom456 benimcanimoglumm götür bence canım benım ben cocukken öyle basıyomuşum doktora götürmemisler düzgün bas diye diye düzeltmişim ama bacaklarım aşağı doğru dümdüz inmiyo dizim biraz dışa dönük gibi anlatabildim mi bilmiyorum ama bence götürmelisin
Balyanaklikoalam benimcanimoglumm benim kızımda 1 yaşında yürümeye başladı ve ilk zamanlar hatta uzun bir zaman o bacaktı bacak yapısı yürüyüşü içe basıyordu ben fakettigim gibi götürdüm doktora d vit bakıldı bazı kan tahlilleri yapıldı röntgen vs çekildi düzelir dediler öyle de oldu 2 yaşından önce düzeldi bence 2 yaşına kadar duzelmediyse götürmelisiniz kesinlikle büyüdükçe daha sıkıntı olur
Nhrr benimcanimoglumm benim kızım da o yaşta öyleydi doktora götürdüm çok küçük zamanla düzelir dedi. Düzeldi ama çok az var yine sanki ama belli olmuyor 6 yaşında şimdi. Onun için özel üretim ayakkabılar var küçük diye gerek görmemişti doktor. Akrabamız evdeyken ayakkabıyı ters giydir dedi ne kadar etkili olurdu ama yapmadım ben. Siz yine götürün ne olur ne olmaz.
duyguluanneee benimcanimoglumm benim bebeğimde öyleydi düzelir dediler ben yine de iki doktora götürdüm ilki anlamadı diğeri çocuğun doğuştan kalça kemiği yamuk dedi röntgende belli zaten bir sorun teşkil etmez ilerde düzelebilir dedi ama yine de benim içim rahat etti siz yine de götürün