Morkalpannesi Kızlar 6. Haftadayım 3 4 gündür su gibi akıntı oluyor. Yaşayan varmı ? Progestan fitilde kullanıyorum bu arada ama öncesinde pek böyle bi şikayetim yoktu
Ays_12 Morkalpannesi o bende de oldu sonra sarıya dönük bir akıntı oldu . Şimdi tekrar ara ara kahverengi geliyor . Anlam veremedim
Eylul41 Morkalpannesi progestani fitil olarak kullaniyorum ve hergun akinti geliyor defalarca hemde sari beyaz karışık progesran fitilinden oldugunu soyledi doktor icim rahat etti cunku kac kez vajinal muayane oldu mantar degildi
Ays_12 Morkalpannesi progeston ilacı kullanıyorum . Kanama olursa gel demişti en son 😐 hep uzanınca böyle bir sorun olmuyor . Ayağa kalkınca oluyor . Yarın kalp atışı için gideceğim bakalım
Morkalpannesi Ays_12 bende çoğu zaman uzanınca olmuyor ama ayağa kalkınca iç çamaşırım aşırı ıslanıyor inşallah bi sorun yoktur 🫶🤍 kalp atışını inşallah duyarsın kuzum Allahım nasip eder inşallah ♥️
baharhanimm Eylul41 ben de fitil kullandım ama 2 gün önce fitili bıraktım beyaz sümüksü akıntı geliyor fitilden mi acaba
Esesta Kızlar bende fitil kullanıyorum 6 buçuk haftalık hamileyim yine de orayı nemli bırakmayın günde 3 kez kullanıyordum doktoruma yazdım teke düşürdük mantar olmamaya dikkat bende hafif kızarıklık oldu Çünkü sürekli çamaşır değişiyorum
Morkalpannesi Esesta bende günlük çamaşır değiştiriyorum fitil akıyor sürekli bende günlük 3 kullanıyorum