11.haftada ikili testteki doktor erkeğe benziyor demişti. Bugün 15+0’da bacak arası boş gibiydi? Ne düşünüyorsunuz? Sizce şaşırtma ihtimali var mı? Başına gelen var mı? Doktorum da ikili testteki cihaz farklı belki ben görememişimdir bekleyelim dedi? Sizce kız mı erkek mi?