Kızlar 39.haftanızda bebeginizin hareketleri nasıldı. Yani bu zamana kadar hareketten cok nadir panik yapmistim ama dün gece hiç hareket etmedi sabah da tek tük etti. Bazıları diyor saatte 20 hareket falan. Doktorum da 8 saat hareket etmezse sıkıntı dedi ben uyurken ettiyse bilmiyorum. Sabah kahvaltıdan sonra cok az bir iki kere hareket hissettim o kadar. Sizce acile falan görünmeli miyim yarın kontrolum var 14.30 da onun rahatligi var biraz ama yarına da daha cok var. yoksa zamanım daraldigi için normal mi? Önceki gecelerde bazen sanki kendini aşagi iter gibi bir his alıyordum geceleri bu da normaldir dimi doğuma mi hazirliyor kendini 🥹 bir de doguma 5-6 gün kaldı tabi o süre zarfında gelmezse hala nişan falan yok. Nişan herkeste önceden gelmiyor dimi hic gelmeyen de oluyor mu