Ekksl Kızlar bugün kontrolüm vardı. 18+3 olduk 250gram 14cm dedi doktorum. Sizin melekler ne durumda?
Ekksl Mrvcvn Eşim de ben de bayaaa uzun boylu olunca çocuk da genetik olarak öyle olur diye düşünüyorduk canım 😂😂
Zamanlagelen Ekksl insallah saglikli olurlar.. yaa oyle mi sevindim fikir edinmis oldum bende en azindan 🙂
Ekksl Sayrkann Maşallahhh senin bebiş iyi beslenmiş belli ki 😀😀 Ay benimki minnak bişi olcak galiba 🙈
Sayrkann Ekksl son aylarda cok cabuk gelisiyorlar cnm 🙂 herkezin bebegi farkli gelisiyor. 🙂 suan 23+3 oldum .. Dun kontrolde 600 gram 27 cm olmustu 🙂