Salepcee Kızlar benim bebişim yarın 5 haftalık olacak bugün test verdim tekrar beta hcg 11800 çıkmış normal mi zaten hep 3e veya 4 e katlayarak yükseliyordu hemşire çoğul gebelik olabilir dedi ama doktor kontrolüm yarın henüz kese görünmedi
_biranneadayi Salepcee Belli olmaz canım o. Kimisi milyonları buluyo😅 Önemli olan iki kat artması Çoğul gebelik betayla öğrenilmez
QueenMommy Salepcee bende bugün öğrrndim 15000 değer benmkide yarın gidicem benm 6 yada 7 haftalık ama bede bide >15000 böyle yazıyor anlamadım
Hamide_00 Salepcee olabilir mi acaba 5.hafta da benim 5800 lerde falan dı şimdi 7 haftalığız 15000 olduk