Elis27 Hanımlar hamilelik nasıl gidiyor kaçar kg aldınız veya verdiniz belirtileriniz neler bulantilariniz ne durumda bebişlerinizin cinsiyetlerini öğrendiniz mi 🤰🐣🍅🍐
sevdn Bebişin henüz hareketlerini hissetmiyorum sabırsızlıkla bekliyorum. Normalden daha kilolu hamile kaldığım için doktor ilk 3 ay hiç kilo almaman lazım sonra 7-8 kilo ile bitirmemiz gerek dedi 4. Ay bitti 1.5 kilo aldım. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz