Merhaba ilk gebeliğimde kanamam olmuştu kan uyuşmazlığı iğnesi oldum daha sonrasında kesem büyümediği için sağlıksız olduğuna karar verildi kürtaj oldum ama kürtaj sonrası kan uyuşmazlığı iğnesi olmadım. Şimdi ikinci gebeliğime hamileyim 8 haftalık doktoruma kürtaj sonrası iğne yapılmadığını şu an da tekrar iğne vurulmalı mıyım dediğimde 28.haftada vuracağız dedi. Benim de kafamda soru işaretleri kaldı. Sizlere danışmak istedim şu anda vurulmam gerekmiyor mu kürtaj sonrasında da vurulmadım çünkü. Benim gibi başıma gelen var mı başka doktorla mı iletişime geçmeliyim çok kararsızım. Cevaplarsınız çok mutlu olurum, çok teşekkür ederim 🥹🫶🏻💗