Happy-melek1997 prensesimveannesi benimde 2 hafta önde doktor normal bi terslik yok gayet iyi iri biraz dedi o yüzden
gayesblog prensesimveannesi hiç sorun olmaz ilerleyen aylarda haftasını yakalayabiliyor bazen geri de düşüyor belli olmuyor 1 hafta ileri geri sorun değil. İçin rahat olsun :)
Kubrauyan prensesimveannesi Benimki en başından beri hep 1 hafta önden gidiyo canım şuan 31 haftalığım doktor hiç sorun değil gayet normal dedi her defasında için rahat olsun :)
QueenMommy prensesimveannesi sanırım iri bi bebek şöyle benmde 1 yada 2 hafta önden giderdi bebeğim şimdi 3 yasında ve yasıtlarına göre hep büyük durur yani 4 ysş gibi duruyor önden gitmesi iyi birşey korkma ❤️
dygsss prensesimveannesi bir haftaya kadar geriden gelmesi veya önden gitmesi sorun değil bi haftalık süreyi normal görüyolar benim doktorum öyle söylemişti