Deletedmom308 Aygn ben dün itibariyle kullanmaya başladım. Zaten tansiyonum aşırı düşük.korktum şimdi iyice düşmesin ya
Basakaya Bende gebeligimin 20. Haftasından beri kullaniyorum dün tansiyonumu ölçtürdüm 9 a 6 cıktı hic bilmiyordum tansiyon düşürdüğünü
Durununannesi80 Bnde oceans momy kullnyrm oda balık yag sanırım doktor bunu verdi bana bende kilo aldım bundanmı acaba😩
Dora91 Aygn yeme icmeye cok dikkat eden birisi degilim acikcasi.ama suan bebegimin kilosu gayet yerinde cok sükür.dogmasini bekliyorum :$
Lavinia1924 Bende kullanıyorum ve 2 gundur onu içtikten sonra acayip şekilde mide bulantısı baş dönmesi halsizlik oluyo galiba tansiyonumu cok fazla dusuruyo hatta 2 hafta önce sağlık ocağında gebelik izlemim de 9 a 4 çıktı çok düşüktü küçük tansiyonum normalde de tansiyon dusmesi yasiyodum ama bu kadar değil ve kilo almıyoken birden kilo aldım hamile kaldığimda 59 dum sonra 54 e dustum o muayeneye gittiğimde 57.5 çıktım ebe henüz almamissin dedi şuan evimdeki tartida 60 çıkıyorum ben bu hapı hiç sevmedim baygınlık gecirtcek nerdeyse bana