betlulk05  Hanımlar geçen gün gebelik testinde çok çok silik çizgi çıktı hatta postlarımda var bakabilirsiniz. Şimdi son 4 gündür ovulasyon testlerim böyle sizce hamile miyimdir bu durumu yaşayan var mı ayın başında yumurtlamıştım en son. Gebelik testi sipariş ettim gelmesini bekliyorum o yüzden sorayım dedimm
Asyarslan60 betlulk05 yani insallah gebelik olduğu için koyulaşıyordur ama her şey olabilir gebelik tekrar yumurtlama ya da adet öncesi lh yükselir genelde benim testlerimde bilemiyorum en sağlıklısı kan testi rabbim gönlünüze göre versin 🌸
Melikesu betlulk05 Canım t çizgisi c den daha koyu olursa gebelik var diyorlar galiba kızlar. Ama senin c daha koyu. Tam emin değilim ama yanlış bilgilendirmek istemem
QueenMommy betlulk05 Bak bende ovülasyon testiyle öğrendim ama benmki kontrolden çok koyu çıktı hemde saniyesinde senin öyle değil gebelik testini bekleyeciğine kan versen daha iyi olmaz mı net olur hemde
betlulk05 QueenMommy yaa şuan şehir dışındayım pazar günü ecime geçicem anca o zaman veririm gibi o zamana kadar da belli olur belki