Semaen Evet bende ilk gebelikte devlete gittim. Hiç bilgim yok, doktor 5 dakka baktı geçti. Bir şey açıklamadı. Şöyle yap böyle yap demedi. Bir daha gelmem dedim. Sonra özelle devam ettim. 2.gebelik yine özeldeyim. Birkaç kere devlete gittim ama doğumu yine özelde yaparım dedim. Hayırlısı olsun. Doğurtacak doktor iyi olsunda en önemlisi o. Özeli devleti fark etmez.