dondusamet_46 kızlarrr biz 13. haftamıza girdikk maşallah🧿👼❤️3 ayımızdayız kızlarr gübkeriniz nasıl geçiyor bulantı kusma vs böyle şikayetleriniz varmı benim şükür iştah kaybı bulantı vs bişe yok ama çok halsiz hissediyorum aksam kacta uyursam uyuyayım sabah esimi işe gönderdiğim geri uyuyorum oglen 12 1 kaç olursa uyanıyorum ve kafamı kaldırasım hiç gelmiyor yataktan hiç çıkmak istemiyorum halsiz yorgunum hep evin işini tutasım gelmiyor sizinki nasl geciyor bnm bugünlerim normlmi gecermi goksa 9. ayımıza kadr böle devammı edeck?
Esnana dondusamet_46 merhaba bende 8 haftalığım bulantıdan su dahi içemiyorum bende merak ediyorum ne zaman bitecek.Bu arada cinsiyeti belli oldu mu
ilayda_96 dondusamet_46 ilk 3 ay o kadar zor geçti ki mahvoldum kusmam bulantım hiç olmadı ama aşırı bir halsizlik ağız tadında değişiklik sürekli uyuma isteği işte bile uyuyordum patronum kaldırıyordu o derece 🙊 ama 2. Trimestera bir geçtim oh be dedim halsizliğim gitti ağzımın tadı geldi ama şimdide bel ağrılarım başladı 20. Haftama girdim bu gün 3. Trimesterı da merakla bekliyorum yalnız zaman geçmek bilmiyorum çabucak geçsin ve bebeğime kavuşmak istiyorum 🥹
Zeyneponur33 dondusamet_46 benimde ilk başlarda öyleydi işe giderken çok zorlanıyordum iş yerindende ayakta uyuyordum resmen ama 15 16dan sonra biraz daha enerjimiz yerine geliyor uykularimiz düzene giriyor son haftalarda da uykudan ziyade aşırı yorgunluk çöküyor insanın üstüne cidden ağırlaşıyor insan şimdi sabah erken uyansam da hiçbir şey yapamıyorum hemen yoruluyorum ve ayaklarım ağrıyor
LoisLane Esnana ben bulantıdan kusmaktan kilo bile vermiştim 16.haftaya kadar devam etti, sonra doktorum Prilam diye bi ilaç yazdı, o ayağa kaldırdı beni. Doktoruna danışıp bu ilacı isteyebilirsin
Fatmaacylnn Esnana suyunuza limon sıkıp içmeyi deneyin ya da böyle sevdiğiniz meyveleri içine atıp deneyin bende sizin gibiydim her şeyden tiksinmiştim 3. Aydan sonra geçti şimdi 28 haftalık olduk bile inşallah sizin ki de geçer biran önce bide bana naneli sakız iyi geliyordu 💕
busra_basturk Esnana benim de erkek di 6.aya kadar ilaç kullanmama rağmen miğde bulantım geçmedi son bir aydır yemek yiyorum ama arada bir yine bulanıyor oda sona yaklaştıkça bebek miğdeme baskı yapıyor ondan
dondusamet_46 yok daha canım benim belli olmadı cuma günü randevum var ama daha gostermz kndini diyorlar 16. haftada anca gösterir diyorlr bılantı konusundada sükür ben hiç yasamadm bende tam tersi sürkli yorgun gbiyim halsiz gbiyim ne zamn gevr bjnlr bulantm için ayrıca bn maden suyu içiyorjm cok sık olmuyo benm bulantım 3 aylık olduk 3 kere anca bulanmıstr herlde
Fatmaacylnn dondusamet_46 benim ki 12.haftada göstermiştii her bebek aynı olmaz belki sizinki de gösterir erkek bebekler genelde erken gösteriyor ☺️
Aseka dondusamet_46 ben 13. Haftada öğrenmiştim canım bebeğin pozisyonu, cihazın kalitesi, doktorun tecrübesine göre değişiyor 😊 ben erken öğrendim ama detaylıya kadar acaba kordon mu diye düşündüm içten içe 😂
dondusamet_46 ilayda_96 bende cokk heyecanlıyım varya 🥳ay zaman gecmek bilmio🥳ay bi kavussk bnm en yakn arkadasn olack geln geldiğim yerde kimsei tanımıyorum arkadas olack bna bebikimm babasına simdiden diom erkk olursa girerim koluna oglusum beni gezdirr diom kızımz olursada zatn bnm arkadasm 😂😂 kız o zamn biri bitmeden öteki baslıo biri bitmeden dieri baslıo desene
SinemHerdi ilayda_96 O kadar aynı yaşamışız ki süreci sadece ilk 3 ayda aşırı kusma ve bulantı yaşadım çalıştığım için uykusuzluk yaşasam bile çok uyuyamıyordum işte bazen uyuyunca arkadaşlar karldırıyordu şimdi 27. Haftaya girdim 3 aydır sırt bel kalça ve kemik ağrısından ölüyorum nineler gibi kalkıp oturuyorum ve bir an önce geçsin de şu zaman bebeğime kavuşalım diyorum 🥰🥰🥰
dondusamet_46 Zeyneponur33 kız bide havalarin böle soguk olusu vs birzda bizi erindirio die disünüom barya kızlar bence bünyeden bünyeyede değişio bak bi arkadasımz gecmio yazms az önce okudm bel agrısı baslıo 20. haftadn snr vs yazms
Elfnur_ dondusamet_46 Bende 13.haftamdayim şuan doktora gidiyorum hatta belki bebeği görmek iyi gelicek çünkü iştahım yok bu ara canım bişi istemiyor ful meyve yiyen ben bir anda isteğim kalmadı ve uyuyup uzanayim kimse bişey demesin bana öyle moddayim inşallah geçicidir🤲
dondusamet_46 Elfnur_ ay canm bnm inşşallah bi an önce düzelir bebişinle güzl anılarn kalır karnında anlatabileceğin
Sekesek Maviniz bende 31. Haftadayım çok kötü nefes darlığı çekiyorum konuşurken bir iş yaparken kalbim hızlı atıyor nefes nefese kalıyorum:(
Rabia_Han_Dikmen97 Bizde 7+5 haftalığız kokuya karşı bulantım oluyor benimde halsizlik var iştahım var ama kokusu olmadığı sürece yiyorum ama hazımsızlığım çok sürekli uyumak istiyorum inşallah ilk tremester de son bulur bütün şikayetlerimiz 😊
Betamom dondusamet_46 yok yok merak etmeyin 12. Haftayla birlikte azalıyor. Benim 9 da azalmaya başlamıstı. Suan 16 dayım ara ara öğlen ya da aksam erken saatte uyku geliyor ama bir şekilde direnebiliyorum. Halsizlik kalmıyor
Emos-1 Betamom merhaba regl tarihim dündü bel ağrım var acaba varmıdır negatif sonuç almaktan korkuyorum diye test yapamıyorum 🤦♀️
Rmak1100 Betamom bende aynı durumdayım eşimde anlayışsız bu durumda psikolojik olarak yıpranıyorum da 🥹🥹🥹 bebeğe yansır mı üzüntü stres gerginlik 5+4 üm🥹
crescent___ 24+0 ama güzel geçemiyor, kalp tansiyon olan biriyim gebelik öncesi, tansiyonum birkaç gündür yüksek, bugünde 14 den inmiyor , garip bir ağrı oluyor göğüs kafesi altında, karnım sertleşiyor, doktora acile gitsem mi diye düşünüyorum 🤔😔
Betamom crescent___ o bendede oluyor. Sanırım gaz sıkışması yasıyoruz. Yediğimiz içtigimizden olabilir. Sıcak soğuk hava değişiminden olabilir. Dün nefes bile aldırmıyordu
Liimon Fatmaacylnn erkek erken göstermiyor. Tüm bebekler 12 de belli oluyor ama kızları aldırma ihtimaline karşılık 16 dan önce söylemeleri yasak