rumisam Ben mental ve beden olarak çok yoruldum doğumu ne tetikler napim şunu yap doğsun dediğiniz bişi var mı
Nacyax rumisam hurma salatalık ananas bunlar doğumu başlatan kolaylaştıran yiyecekler birde eşinizle birliktelik yaşayın korunmadan oda doğumu başlatan bi etken
rumisam Aylabebek1 bebek sadece dönmüş baş geliş halde ama ilerlemiyor sancı yok Su yok açılma yok napcaz bilmiyorum sezaryende hiç istemiyorum çok korkuyorum ameliyattan
Muhayyel_ rumisam cuma günü yatış vericek galiba ilk bebeğimde de böyle olmuştu 41 haftada suni sancıyla doğum yapmıştım ☹️
rumisam Muhayyel_ benimkide cumartesi acilden giriş yap nöbetçiyim dedi doğum olur mu dedim sen her şeye hazırlıklı gel diye söyledi annemler falan bekle gitme diyor ama yaa bebegime bir şey olursa diye de korkuyorum
Muhayyel_ rumisam sen doktorunu dinle bence onun dediğini yap inşallah o güne kadar kendi sancın gelir kolayca yaparsın doğumunu ❤️
rumisam Meltemm21 egzersiz yürüyüş yapıyorum ama doğuma dair hiçbisi yok inşallah benim de olur artık taşımak zor cidden
hatice_aygun2 rumisam ilk kızımda gelmek istememişti suni sancıyla dogurttular zorla 🤣🤣 ama ilişki en önemli faktörmüş dediler dinlemedim bunda olacak dedim doktor yasak koydu hurma ananas egzersiz yapın inşallah bian önce gelir taşıması zorlaşıyor sonlarda ❤️
rumisam hatice_aygun2 ayyyhhhh benimde kız bebek erken gelir diye diye bebek hiç gelmiyor şimdi benim doktorda ilişki onerdi bakalım inşallah gerçekten baya zor oluyor çok agirlastim konuşurken bile nefesim kesiliyor😅💕
Smile0 Ne yaparsanız yapın ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek 41+2de doğdu kızım kendi sancım o zaman geldi
rumisam Smile0 suyunuz plesanta falan beklemeye musaitti o zaman beklediniz bebeğin suyu sınırda dedi doktorum ondan korkuyorum endişeleniyorum
hatice_aygun2 rumisam benide korkutmuslardi gereksizler 🤣çok zor ya Allah’ım Hayırlısıyla kurtul bian önce rahatla elinde olması en güzeli ❤️🤣
rumisam Gamzeeeek iki haftam daha var vajinal oldu oldu olmadı sezeryan ameliyattan aşırı korkuyorum ama bakalım nasipte neyse o