Minoooooo Kızlar ben femera kullandım 5 gün yarın doktor randevum var yumurtalıkların geliştiğine Altan mı bakılıyor yoksa karından mı birde femare kullanıp hemen sonuç alan oldu mu aranızda yumurtalıkların ne kadar büyümüş olması lazım
Ozlemerikci543450 Canım yumurta boyutuna alttan bakılıyor bebek isteminde tüm muayeneler alttan yapılıyor tüp bebek sürecindeyim öncesinde de doktora gittim hiç karından muayene olmadım artık malesef yoruldum bende bu durumdan
Minoooooo Ozlemerikci543450 ben ilk defa böyle bir sürece girdim biraz utangacım ama mecbur napalım rabbim zorluklarını kolaylaştırsın inşallah canım