Cosimaniehaus bilgeeS bence gayet normal kafa şekli. Benim bebeğimin kafası da böyle 18 kasımda 2 aylık olacağız
tatlibebegim_ bilgeeS benim bebeğiminde kafası böyle doğduğundan beri hep yan yatıyor düz yatıramıyorum çok tatlı duruyo bence
Minnaksever bilgeeS maşallah 😍🧿bişey olmaz olur öyle zamanla düzeliyor o.30 yaşında sivri kafalı birini göremezsiniz mesela düzelir büyüdükçe 🙂
gizem3435 bilgeeS kafa şekli gayet güzel. Bizim de böyleydi şimdi de Çok güzel duruyor 19 aylık olduk. İyiki de böyle, yuvarlak olmasindan daha güzel bence.
Hulo2105 bilgeeS zaten kafasının böyle olması lazım doğrusu da sağa sola yatırmak kafasında bir sorun yok minnoşun benim oğlumun da top gibi böyle
bilgeeS Hulo2105 ne bileyim bi sağ bi sol bi düz diyorlar ya gerçi artık uyurken kendi kafasını çeviriyor bizde iki aylığız
ideemirel bilgeeS benim kiziminda tek tarafi düzdü😀 doktor 3 yaşına kadar yolu var anca şekil alıyor düzelir bi seu yapma demişti Bana normal geldi kafası
Flowermom0 bilgeeS kız ne var bebişin kafasında. Gayet normal . İçin rahat olsun. Sen sırayla yinede sağa sola düz yatır bişicik olmaz