Hzl_90 Merhabalar şu an 5+6 haftadayım. 2 gün önce kesemizi gördük çok şükür. Ellerimdeki kuruluk sebebiyle düşünmeden 2-3 kez kullanmamam gereken bir krem kullandım. Doktoruma sordum bu aşamada sorun olmaz dedi ama için çok rahatsız.
Bnguuu_102 Sıkıntı olmaz bir sürü kimyasallarla temas ediyoruz çamaşır suyu olsun başka şeyler olsun daha doğal şeyler kullanmaya özen gösterin bundan sonra evvahe doğal sayfasından temin edebilirsiniz o tür şeyleri çoğu ürününü kullanıyorun doğal hepsi 🌸🌸