nisoom01 kızlar selam 10+5 haftalık hamileyim doktor ikili test yaptıracak mısın dedi sizce gerekli mi ben yaptırmak istemiyorum hiç kötü bir şey çıkarsa strese girerim karnımda da çocuk stresli olur biraz akıl verir misiniz bana napmam lazım
aybike-21 nisoom01 Bunu genelde anne babaya bırakıyorlar. Bu testlerin doğruluk ihtimali de düşük kafa karışıklığına sebep olabiliyor. Ben ilk çocuğumda yaptırdım şu an 9 haftalık hamileyim. Bana da aynı şeyi sordu doktorum. Düşünmeye bıraktık. Bu arada Fetal DNA araştırdım. Doğruluk oranı %99′muş ve onda da anne kan veriyor bebeğin DNAsı ayrıştırılıyor. Bu testi daha sağlıklı bulduğum için şu an bunu yaptırmayı düşünüyorum.
aybike-21 nisoom01 Ama bildiğim kadarıyla Devlet Hastaneleri yapmıyor. Özel klinikler yapıyormuş. Özele gidiyorsanız doktorunuza danışırsanız daha güzel yönlendirir
Begmllr nisoom01 bana da dün sordu doktorum kabul ettim kan da verdim ama pişman oldum. Ne durumda olursa olsun çocuğumu doğuracağım o yüzden de aksi bi durum varsa öğrenip mutsuz bi hamilelik gecirmek istemiyorum. Galiba sonuc almaya gitmeyeceğim
Aslaninannesi_ Ben yaptırdım ama şimdiki aklım olsa asla yaptırmam ikili tarama testim riskli çıktı , sonra fetal dna yaptırdım temiz çıktı , o sonuç çıkana kadar çok stres yaşadım durduk yere sağlıklı bebeğime stres yaşattım bu testlerin doğruluk payı yok