meryinthemood Kızlar bu reflüyle nasıl mücadele ediyorsunuz ben geceleri çok kötü oluyorum. O gelen sıvı neredeyse kemiklerime kadar yakmış gibi hissettirdi kaç saat uyuyamadım. Bunun için ilaç kullanan ya da doğal yöntemlerle iyileşen var mı🤦♀️
Tugbagol meryinthemood anamı ağlatmıştı o reflü benim sürekli soğuk süt içiyordum ve yeşil elma yiyordum uykuya dalacak kadar rahatlatıyordu
Zeyneponur33 meryinthemood bu durum beni baya zorlamisti sonra erken yemek yemeye en geç 17:30 olacak şekilde az yemek bol yoğurt tükettim. Çiğ soğan sarımsak ve kızartma akşamları asla tuketmedim. Gece çok acikirsam da kefir ve muz tükettim. Yemek yedikten sonra 1 saat boyunca asla uzanmadim hep oturdum. 1 saatten sonra da uzanırken soluma uzandım mide çukuru sola doğru diye okumuştum boyleylikle midede kalıyor yediklerimiz ve yukarı çıkmıyor diye. Böyle yapa yapa geçti çok şükür. Umarım sizinde geçer hayatı zehir ediyor maalesef
sacmalamakizim meryinthemood Bende de var maalesef, soğuk sütle muz işe yarıyor, bir de ben gavisconda kullanıyorum geçmezse.
Annekuzusu066 meryinthemood benimkine sade soda biraz iyi geliyodu en son doktor şurup yazmıştı öyle kötüydü ki kadın halimi gördü şurup vermişti
Papatya-45 Ben yatmadan önce soguk süt içiyordum biraz rahatlama yapıyordu tabi kişiden kişiye değişir istersen Bi dene
meryinthemood Zeyneponur33 ben de internette okudum dikkat ediyorum ama bana mısın demiyor söylemesi ayıp ne yersem istifra ediyorum bebek kilo alamayacak diye çok korkuyorum🥹
Zeyneponur33 meryinthemood bebek kilo alır endişe etmeyin lütfen bir şekilde anneden alarak gelimisine çok güzel devam ediyorlar çok şükür 🤍 önemli olan sizin rahatlığınız ve beslenmenize devam edebilmeniz çok zor olduğunu biliyorum maalesef ki dualarım sizinle
Bluebey Doktorum aksamlari yatmadan 2 kasik tahin ye demisti bana unutuyorum ben ama bu aralar olmuyo zaten