Kızlar gece sancım vardı atmıştım buraya bilen bilir sabahta kontrole gittik evet dedi sancın var bebeğin başıda bayağı aşağıdaymış gösterdi yerini zorlasa az daha kendi çıkacak o derece. Normalde cuma günüydü doğum ama daha fazla bekletemem almam lazım dedi sezeryan olacam zaten yarın büyük gün anlayacağınız