Alyask LoisLane evet ayakta çok kalınca oluyor birde asagıda hıssedıyorum hep cinsiyet erkek sizin nasıl
LoisLane Alyask Benim de erkek, üstelik ben serklajlıyım :( ara ara aşağıya baskı yapıyor benim de evet ama en canımı sıkan şu sertleşmeler, uzanırken de sık sık oluyor benim, günde en az 15-20 kez
bebis272727 Alyask ben de 32 haftalığım sertleşmeler ve aşağı da baskı hissediyorum . Ve cinsiyeti bir kız bir erkek dedikleri için tam bilmiyoruz sürpriz gibi birşey olacak .
Hasret3449 Alyask ay canım bende aynı durumdayım hep aşağıda his ediyorum normalmi diye merak ettim benimde erkek
Alyask LoisLane yaa doktora sordun mu ? Bence sertleşme bi sorun olmaz hep yaşanan bisey gebelıkte benımde oluyor uzanınca gecıyor benım
Alyask LoisLane ilk gebelık mı ? Benım ikinci bi kızım var 7 yaşında . Bir de çırpınma gibi oluyor send de var mı bende onu anlayamadım
LoisLane Alyask yaaa evet evet aynen böyle tıktıktıktık yapıyor sanki dediğin gibi çırpınma sanki, çok sık olmamakla birlikte benim de oluyor evet ama anlamadım ney olduğunu
Alyask bebis272727 benımde aynı hep asagıda egılemıyorum çok rahatsızlık verıyor yukarı çıkmaz dedi doktor özellıkle ikinci gebelıkler . Cınsıyet nasıl bellı degıl ki haftanız da ileri baya ben 12. Haftada ogrenmıstım