Fatime217 Elhamdülillah bugünleride görebildik çok şükür şubat anneleri nasıl gidiyor ? Sizlerin kaç günü kaldı?
Hasret3449 Fatime217 91 😍3 Şubat sezaryen hayırlı sağlıklı bir şekilde alalım kucağımıza bebişleri âmin
Nananan Fatime217 benim de son 94 sanki herşeye geç kalmış gibi hissediyorum ama bir ay sonra herşey tamamlayıp hastane çantası hazırlanacak
startown Hasret3449 kova burcu.Çok akıllı ve zeki.Sakin çocuk var mı bilmiyorum 🤣Ama konuşarak genel hallediyoruz.Haşere yaramaz değilde illaki muzurlukları oluyor çocuk sonuçta.Bence kova candır 😂