Keseyle aynı mı bilmiyorum ama benim de plasentam aşağıda 13.hafta yeni doktorum teşhisini koydu çok şükür, çünkü sebebi açıklanamayan kanamalarkm oluyordu. Bu hafta gittiğimde yavaş yavaş yukarı çıkıyor dedi hiç takmayın kafanıza inşallah çıkacaktır yukarı