sena0104_ Arkadaslar merhaba 20 gün önce eskisehir osmangazi de nift testi verdim sonuçlar e nabizda gozukmus bugün ama sonuçlarım cikmismidir arasammi
TugceOrak sena0104_ kuzum inşallah sonuçların tertemizdir ♥️ Ben de orada yaptıracağım testi ve İzmir’den gideceğim oraya fakat telefonla hiç ulaşamıyorum. Hangi numarayı arıyorsun benimle paylaşman mümkün mü acaba ?
Ceycey22 sena0104_ ben 21 Ekim de verdim bugün aradım 21 Kasım gibi çıkar size mesaj gelir 1 ayı buluyor çıkması dedi
TugceOrak sena0104_ kaç kez aradım bu numarayı, aktarıyorum dediler pat kapandı hep telefon 🥹 yarın tekrar deneyeyim teşekkür ederim kuzum
sena0104_ Ceycey22 cikmis benim osmangazinin sisteminden baktim tekrar aricam bugün herkesin 3 haftada cikiyor bakma onlara sen
Ceycey22 sena0104_ ay gerçekten mi öyleyse çok sinir olacağım çünkü dün eskişwhire yakın bir konumdaydım gidip alırım diye aramıştım
sena0104_ Ceycey22 https://esogutiphastaportali.mergentech.com.tr/#/ eğer link.acilmazsa osmangazi sonuc yaz hasta portal.cikuyor.googlede yaz . Banada haber verirmisin ben de isyerinde izin alicam sana göre. Sonuçlarını atarmisin tahlillerimde
sena0104_ Ceycey22 benim böyle ama aynı hastanede ms ten takiplitim.ben 2022 den kalan bekleniyor yaziyor sistemsel birsey bence .istem no.ikiside aynı
sena0104_ Ceycey22 ben aradım sordum tekrar aşama yazıyorsa çıkmamıştır dedi bakti cikmamis. Ama senin çıkmıştır bence
sena0104_ Ceycey22 başka bir form açtım 19.gunde çıkan var 10 gunde çıkan var bizim niye.oyle oldu . Senin.kac haftalikti bebeğin canim. Gebelik haftası ilerleyen bebekler hızlı olmus
GamzeKrktn Direkt genetik bölümüne gidip yaptırılıyor mu bu test? Yoksa doktor sevki, riskli grupta olmanızı falan istiyorlar mı? Bilgilendirir misiniz en yakın zamanda yaptıran sizlersiniz sanırım
Gizemnur1111 GamzeKrktn ben bu hafta yaptırdım daha herhangi bi şart söylemediler direkt yaptılar bana
Hppymm İstanbul’dan gitmeyi düşünüyorum randevusuz gidiliyormus sanırım ama çok sıra oluyor mu gün içinde yetişmeme durumu var mı yardımcı olur musunuz
Gizemnur1111 Hppymm doktor 10.30 da almaya başlıyor ama erken gidip ilk randevuları almakta fayda var kalabalık oluyor ama gün için de yetişir diye düşünüyorum dediğim gibi ne kadar erken giderseniz o kadar erken alırlar