pskdanisman1anne Merhaba son adet tarihime göre 5+3üm. Doktor ultrasonla baktı keseyi gördü bebeği göremedi. (Alttan muayene etmek istedi ben istemedim) Bu normal mi?
58ee pskdanisman1anne bende de görememişti 1 hafta sonrasında gittigimde bebeği de kalp atısınıda duyduk
2cocukluana_ Alttan muayene etseydi görürdü büyük ihtimalle canım bebisi ama 5 hafta zaten çok erken bekle biraazz
nursahsaygi Merhaba sizinle aynıyız bende 5+3 bugün kontrolüm vardı keseyi gördü haftaya da kalp atışı dinleyeceğiz dedi
Parilti007 Alttan muayenede görünürdü büyük ihtimal. Sağlık açısından diyorsanız alttan muayenin bir zararı yok ben tüp bebekle hamile kaldım o hassas dönemlerde bile hep alttan bakıldı içiniz rahat olsun. Karından görebilmek için 7.haftaya yakın olması lazım