Kızlar doktor 13 haftalikken erkeğe benziyor dedi , şimdi tekrar gittim bacak arasını çok kapatiyor dedi , Yüzde 80 erkek diyorum dedi pek değişmez dedi. Bende gördüm baya kapatıyor kendini hiç göstermedi bi ara bacak arasında pipi gördüm sonra 3 çizgi gibi birşey gördüm dedim .. dedi 1 hafta sonraya gel. Böyle olup değişen varmı aranızda? Pipi görüp sonra kız olması , 100 de 100 demedi çünkü bilemedim bana net lazım dedim