Ftmasanli şuan nasıl bebeğiniz iyimi ben çevrem çok övdü ve kendi eski doktorum Gülşah hanım ordan gidince 2. Gebelikte Ayten hanıma gidim dedim ama bi sizden böyle bi kötü anı duydum acaba ebeler veya kendisi vakum yaptı için mi şişlik oldu çünkü ben başka doktorlarında normal doğumda doğan bebeklerin resmini gördüm hep kafada bi Şişlik var benim de ilk ölçüm normal dondu ben de onda hiç görmedim bir de bu dediğiniz Epiyıztımi kesisi ne oluyor acaba cahilimimden bilmiyorum da Çok soru sormuş olacağım ama epitel de ekstra ücret alıyorlar mı veya işlemi acılı mı ekstra ebelerin hemşirelerin ilgisiz nasıldı ilk doğumum şehir hastanesinde oldu bu yüzden biraz ısrarla özel hastanede olmasını istiyorum sırf ilgi görebilmek için