Dyguackgz Mrb arkadaşlar. Sabah uyandım önceden dolgu yaptırdığım dişimin eti şişmiş. Fircaladim kanadi biraz indi. Bebeğe bişey olur mu enfeksiyon sonuçta bu. Dişçiye acil gitmem gerekli mi sizce ne yapmam lazım
Eesraaa34 Dyguackgz benimde 3-4 diş etim inanılmaz şişmişti ekmek ısırıp kopartamıyordum öyle düşünün muzu dahil. Sonra küp şeker aldım ağzıma şiş olan yerlere bastırarak şekeri erittim 2 güne geçti biraz acı yapıyor yaparken ama dayanılmayacak gibi değil benim böyle geçmişti
Bayraksevda Dyguackgz merhaba ayni durumu yaşıyorm bir haftadır yarin doğumum var bir türlü geçmedi sizde sorun olmuşmuydu