Merhabalaaar. 22+6 haftalık gebeyim. Bebeğimin gelişimi vs yerindeydi detaylı ultrasonumuzda da bir sorun çıkmadı çok şükür 🙏🏻🧿 ama bir şeyi merak ediyorum, bebeğimin hareketlerini 2-3 gün çok net sürekli gümbür gümbür hissediyorum hemen ardından 1-2 gün çok az ve güçsüz hissediyorum. Bu normal mi, sebebi nedir bunun