-Nazli- Selam kızlar Haftamdayım sabah uyandığımdan beri sol gözüm karartılı görüyordu daha sonra karartı geçti ama bulanık görüyor gibiyim daha önce böyle bir problem yaşayan oldu mu
-Nazli- betul1- evet tansiyonum normaldi bir kaç saat sonra düzeldi tekrar ederse bir hastaneye gidicem
-Nazli- Aeell teşekkür ederim ilginize, bir kaç saat sonra düzeldi çok şükür kontrole gittiğimde doktoruma söyleyeceğim