Bebeğimin normalde de çok hareketli değil geceleri uyuyorum hareketini hissetmiyorum sabahları kahvaltıda mutlaka hareket ediyordu ama. Bugun sadece 2-3 kez zayıf bir hareket hissettim yemek yerken ve bu saate kadar da hala artmadı hareketi. Bu haftalarda düzensizlik olabilir mi? Bebeğim geceden beri uyuyor olabilir mi? Kaç saat daha hareket hissetmezse acile gitmeliyim?